مجتمع| تولیدی| هیرسا| در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه تولید کلیه شوینده ها آغاز نموده و با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و با تکیه بر دانش روز و بهره گیری از برترین متخصصان و نخبگان و تجهیزات و ماشین آلات مدرن سعی در تولید محصولات با بالاترین رتبه کیفیتی را داشته که همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته است. این شرکت مفتخر است حاصل تحقیقات و تجربیات خود را در قالب محصولات با کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.ما تعهد می کنیم که کیفیت محصول اولین و بالاترین هدف ماست و این اطمینان را به شما می دهیم که کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات متمایز، خدمتی است که هیرسا سر لوحه کار خویش قرار داده است.
واحد| کنترل کیفیت| مجتمع| تولیدی| هیرسا|
محور اصلی فعالیت های مجتمع تولیدی هیرسا، بر کیفیت استوار است. بر این باوریم که کارایی موفق عملکرد ما در تمامی جنبه های کسب و کار، منوط به حفظ استانداردهای بالا و ارتقاء ارزش افزوده از طریق افزایش سطح کیفیت است. واحد کنترل کیفیت مجتمع تولیدی هیرسا متشکل از پرسنلی آموزش دیده می باشد که به موازات واحدهای دیگر در راستای کنترل و حفظ شاخص های کیفی و ارائه مطلوب محصولات به مشتریان در حال کار و تلاش است. بخش های واحد کنترل کیفیت شامل آزمایشگاه شیمی، فیزیک و میکروبی بوده و مجهز به پیشرفته ترین دستگاههای آزمایشگاهی است که می تواند آزمون های مرتبط با کنترل کیفیت محصولات شوینده را بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی انجام دهد.  
اصول_ شاخص_ برنامه_ کنترل_ کیفیت_ شرکت شامل موارد زیر است:
	- بازرسی، نمونه برداری، آزمایش، بررسی و کنترل بر اساس دستورالعمل ها 
 
	- مستندسازی روند اجرایی و ثبت سوابق
 
	- کنترل و تطبیق مجوز و پروانه ها بر اساس دستورالعمل ها 
 
	- کنترل استانداردها و تطبیق آن با دستورالعمل ها 
 
	- کنترل ایمنی، سلامت و بهداشت 
 
در این راستا محصولات طی مراحلی شامل " کنترل مواد اولیه، کنترل حین فرایند ساخت، و کنترل محصول نهایی" مورد آزمون قرار می گیرند. 
مزایای_ استقرار_ سیستم_ کیفیت_ مجتمع_ تولیدی_ هیرسا:
	- کاهش دوباره کاری ها
 
	- کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده
 
	- بهبود فرآیندها
 
	- طراحی بهتر خدمات 
 
	- بهبود بهره وری و کارایی 
 
	- بهبود روحیه کارکنان 
 
	- بهبود ارتباطات داخل سازمانی 
 
	- افزایش سطح کیفیت محصولات و یا خدمات 
 
	- شفاف سازی حدود مسئولیت ها و امتیازات 
 
	- بهبود رضایت مشتریان 
 
	- افزایش اعتماد مشتریان 
 
	- بهبود شهرت در بازار
 
	- افزایش سطح بازار قابل کسب 
 
	- افزایش قابلیت رقابت 
 
	- افزایش سودآوری 
 
	- کاهش شکایات مشتریان