فارسی   English   العربی
 
   
 
  هیرسا - مایع ظرفشویی بدون بو , شامپوی سر , شیشه پاک کن , مایع ظرفشویی و سرکه , مضرات ، فرمول ساخت و مواد تشکیل دهنده مایع ظرفشویی , مایع دستشویی برای پوست های حساس , مایع دستشویی کودک , مایع دستشویی خوشبو , مایع دستشویی خارجی , مایع دستشویی مرطوب کننده , مایع ظرفشویی ضد حساسیت  
خانه | گالری تصاویر | مقالات | نظرسنجی | پیوندها | نقشه سایت | درباره ما | تماس با ما
© حقوق کپی برداری برای هیرسا محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط طراحی و توسعه وب سایت صبا

بررسی استراتژی بازاریابی مایع ظرفشویی هیرسا-محصولی کم مصرف در دوران بحران آب


در تابستان گرمی که گذشت برنامه های فرهنگی مختلفی برای فرهنگ سازی مصرف درست آب، با توجه به کم آبی شدید پیش رو ترتیب داده شد و کمپین های زیادی در این حوزه فعال بودند. در همین گیر و دار، محصولی به بازار عرضه شده که ادعا می کند با قدرت شویندگی بالا و عدم نیاز به آبکشی طولانی، در زمان و میزان مصرف آب، صرفه جویی خواهد کرد. این صرفه جویی در مصرف آب، می تواند مزیت رقابتی مایع ظرفشویی هیرسا نسبت به سایر برندها باشد.

چربی زدایی بیشتر، سرعت بیشتر شستشو و درخشندگی ظروف، بهترین پاسخ مایع ظرفشویی هیرسا به نیاز مشتری است.