فارسی   English   العربی
 
   
 
  هیرسا - مایع ظرفشویی بدون بو , شامپوی سر , شیشه پاک کن , مایع ظرفشویی و سرکه , مضرات ، فرمول ساخت و مواد تشکیل دهنده مایع ظرفشویی , مایع دستشویی برای پوست های حساس , مایع دستشویی کودک , مایع دستشویی خوشبو , مایع دستشویی خارجی , مایع دستشویی مرطوب کننده , مایع ظرفشویی ضد حساسیت  
خانه | گالری تصاویر | مقالات | نظرسنجی | پیوندها | نقشه سایت | درباره ما | تماس با ما
© حقوق کپی برداری برای هیرسا محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط طراحی و توسعه وب سایت صبا

انتخاب بهترین مایع دستشویی


امروزه با تنوعی که در تولید انواع و اقسام مایع دستشویی وجود دارد، انتخاب بهترین گزینه برای مایع دستشویی قدری پیچیده و سخت شده است. عوامل مهمی هم در انتخاب موثرند:

برای خیلی ها، قیمت اولین دلیل انتخاب است.

برای خیلی ها شکل ظاهری و یا رایحه مهم است چرا که افراد دوست دارند وقتی دست هایشان را می شویند، همزمان با تمیزی و نرمی، بوی خوشی استشمام کرده و حس خوشایندی در آنها ایجاد گردد. 

و برای بعضی افراد نیز ضدحساسیت بودن مایع دستشویی. یعنی داشتن ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده مانند گلیسیرین و ویتامین E که باعث گردش خون بهتر در دست ها و نرمی و لطافت پوست دست ها شده و از خشکی پوست جلوگیری کند. 

همچنین قابلیت پاک کنندگی مناسبی داشته و آلودگی و چربی دست را بدون هیچ گونه حساسیتی از بین برده و کاملا تمیز کند. اینکه مثلا وقتی دست ها چرب و لزج هستند، بتوان با استفاده از مقدار کمی مایع دست، آنها را از بین برده و کاملا تمیز کرد. 

شایان ذکر است که با تمام توصیفاتی که از یک مایع دستشویی خوب ارائه شد، مایع دستشویی هیرسا همه ویژگی های اشاره شده را در خود داشته و علاوه بر آن، ویژگی منحصر به فرد دیگری که آن را از سایر محصولات مشابه، متمایز ساخته، استفاده از عصاره رازیانه در فرمولاسیون خود است. تاثیر عصاره رازیانه بر پوست عبارتند از: 

و در پایان اگر پوستی از نوع حساس و لکه دار دارید، و یا مکررا پوست شما قرمز می شود، مایع دستشویی حاوی عصاره رازیانه هیرسا بهترین انتخاب برای شستشوی پوست حساس شما بوده و می تواند در تسکین و بهبود پوست شما بسیار کمک کننده باشد.